OVERRASKELSESGAVE: Fås på kjøpet som takk for en bestilling. Kun én gave pr. kunde. Kun så lenge lageret rekker.

0

Din handlevogn er tom

Ofte stilte spørsmål


ebiketech - Svar på ofte stilte spørsmål   

HER FINNER DU SVAR PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL




• Jeg er usikker på om jeg har montert produktet riktig. Hva gjør jeg nå?

Vi hjelper deg alltid i mål med monteringen, enten via telefon, e-post eller SMS.
Ofte kan vi sende deg en videosnutt eller et bilde som raskt gir svar på spørsmålet. 

Vi anbefaler at du først finner frem monteringsanvisningen, som du har mottatt på e-post sammen med kvitteringen da du kjøpte produktet (enten som et eget vedlegg eller som en del av kvitteringen). Sett deg godt inn i denne, og følg anvisningene her (ofte er det her også en link til en monteringsvideo). På grunn av det kan være forskjeller mellom ulike merker, modeller og årganger, så vil en installasjonsvideo ikke alltid samsvare 100% med monteringsprosedyren for akkurat din elsykkel. 
Er du i tvil, stans monteringsarbeidet og kontakt oss for videre rettledning.

Gjelder det innkjøpt verktøy er det viktig at du sjekker at dette passer til din sykkel/arbeidet du skal gjøre før du tar verktøyet i bruk. Bruk av feil verktøy kan forårsake skader.  
Er du i tvil, stans monteringsarbeidet og kontakt oss for videre hjelp.

• Hva skjer hvis jeg ikke lenger ønsker det bestilte produktet, eller om produktet ikke passer?
Du kan returnere de fleste produktene vi selger i 30 dager så lenge produktet er nytt og uåpnet. Fristen løper fra dagen etter at varen er mottatt.  
Som forbruker har du i utgangspunktet angrerett i 14 dager. For tjenester starter fristen å løpe dagen etter at avtalen er inngått, mens fristen ved kjøp av varer løper fra dagen etter at varen er mottatt.

Du kan lese mer om vilkårene her:
https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

Og de fullstendige vilkårene i angrerettloven her:
https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27

• Få godkjent retur før du sender en vare i retur til oss
Det er viktig at du alltid kontakter oss før du sender et produkt i retur. Blir returen godkjent vil du få en RMA kode.
Det er svært viktig at du påfører ditt navn utenpå sendingen sammen med RMA koden. Dette vil sikre at returen blir registrert på deg, når den kommer frem til oss. 

• Når blir kjøpesummen tilbakebetalt?
Vi vil vanligvis samme dag sendingen mottas hos oss refundere kjøpesummen.
Merk at det likevel kan ta inntil 7 dager fra en sending mottas på vårt postkontor til den kommer oss i hende.  
Hvis du ikke ønsker at vi refunderer kjøpesummen med samme betalingsløsning som du betalte kjøpet med, må dette opplyses til oss.
Har du betalt kontant eller på annen måte slik at vi ikke er i besittelse av dine betalingsopplysninger, må du sende oss dine nødvendige betalingsdata slik at vi kan foreta refusjonen (f.eks. din bankkonto, Vipps nummer eller PayPal e-post adresse).

• Tilbyr ebiketech å bytte et defekt produkt og bytte en vare til en annen?
Hvis du mottok et skadet eller defekt produkt vil vi sende deg et nytt erstatningsprodukt av samme type. Hvis du ønsker å bytte produktet i en annen farge eller størrelse er dette også fullt mulig.


Kontakt oss gjerne hvis du har spørsmål.