OVERRASKELSESGAVE: Fås på kjøpet som takk for din bestilling. Kun én gave pr. kunde. Kun så lenge lageret rekker.

0

Din handlevogn er tom

Reklamasjon


Reklamasjon


Hvis du har kjøpt en vare du mener det er en reklamasjon på




Fremgangsmåte
Send en e-post til kundeservice@ebiketech.no med beskrivelse, kjøpskvittering, bilder /video som dokumenterer skade/problem og event. serienummer på produktet eller send varen til oss. *)


Vi vil da, vanligvis innen 1-2 virkedager fra vi har fått den informasjonen vi trenger, behandle henvendelsen. Noen ganger må vi sende dette videre til produsent. NB! Det kan i slike tilfelle gå noen dager før vi får svar.

 

Det er Forbrukerkjøpsloven som regulerer dine reklamasjonsrettigheter:

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34?q=forbrukerkj%C3%B8psloven



*)  Få godkjent retur før du sender en vare i retur til oss

Det er viktig at du alltid kontakter oss før du sender et produkt i retur. Blir returen godkjent vil du få en RMA kode.

Det er svært viktig at du påfører ditt navn utenpå sendingen sammen med RMA koden. Dette vil sikre at returen blir registrert på deg, når den kommer frem til oss.


Noen tips for å få lengst mulig glede av din investering i en tuning løsning:
Produktene er konstruert for å virke under de samme driftsforhold som din elsykkel er laget for.
Den største skadeforvolderen er fukt- og vannskader. En sykkel skal hyppig vaskes og rengjøres. En sjekkliste for vask utarbeidet av elsykkelleverandøren kan se slik ut:

«Vasking og rengjøring av elsykkel er i utgangspunktet en veldig enkel prosess. Varmt såpevann, en brukt tannbørste, vaskekost og et håndkle er nok for å rengjøre sykkel. IKKE bruk høytrykksspyler. De elektroniske komponentene på sykkelen tåler noe vann, men ikke mye vann, eller vann over en lengre periode. «Mye vann» er for eksempel nedsenking av sykkel i vann, eller bruk av høytrykksspyler.

Vannskader på sykkelens elektroniske komponenter dekkes ikke av reklamasjon/garanti. Det er derfor essensielt at du tørker av sykkel etter vask OG bruk. De elektroniske komponentene – og sykkel selv- må oppbevares tørt og romtemperert for å unngå fuktskader.»


Erfaringsmessig er det svært svært sjeldent de innebygde tuningløsningene (bikespeed og SpeedBox) får problemer, så lenge elsykkelen ikke har vært under vann.
De utvendige tuningsløsningene (badassBox) er mer utsatt for vær og ytre påvirkninger og noe mer følsomme. I forbindelse med rutinemessig vask og tørk av sykkel anbefaler vi her at badassBox produktet tas av elsykkelen og at huset rengjøres med en fuktig klut. Ved mye bruk i fuktige omgivelser anbefaler produsenten at batterilokket tas av og batteriet tas ut, og at badassBox huset får ligge og tørke 2 – 3 dager på en radiator for å få ut all fuktighet. Spesielt viktig er dette for helårssyklister som ofte også må sykle på saltede veier, og der elsykkelen ikke oppbevares tørt og romtemperert.


Det kan en sjelden gang skje at man er uheldig og får en vare med feil. Det kan også være at feilen først dukker opp etter noe tids bruk.
Da er vi på plass og hjelper deg!

Du kan hos oss forvente en forbrukervennlig løsningsorientert ubyråkratisk garanti- og reklamasjonsbehandling, der vi har stor fokus på at kunden skal bli fornøyd.

De fleste tuningproduktene vil ved retur til oss bli erstattet med et nytt tilsvarende produkt innenfor reklamasjonstiden (på 24 måneder).


Det kan under produktets levetid inntreffe skader som en følge av montering og bruk. Har kabler kommet i klem og det har oppstått et synlig kabelbrudd er dette noe vi ofte kan reparere for en rimelig penge.